TELEFON CONTACT: 0735-860-800

Contact









PROGRAM: 00:00 – 24:00
( PROGRAM NON-STOP )
SEDIU: Bucuresti, Sector 3
Constantin Nottara, Nr.16
NUMAR CONTACT:
(0735) 860 800
URMARITI-NE
Top

1.      Notificare privind protecția datelor

SMART SERVICES INTEGRATED  SRL (denumită în continuare „SMART SERVICES INTEGRATED” sau „Noi” sau „nouă”) apreciază vizita dumneavoastră pe paginile noastre de internet și pe aplicațiile mobile (denumite împreună și „Oferte online”) și interesul față de compania și produsele noastre.

 

2.      SMART SERVICES INTEGRATED vă respectă intimitatea

Protecția vieții private pe parcursul prelucrării datelor cu caracter personal, precum și securitatea tuturor datelor de afaceri reprezintă o preocupare importantă pentru noi. Păstrăm confidențialitatea datelor cu caracter personal colectate în timpul vizitei dumneavoastră pe Ofertele online și le procesăm doar în conformitate cu reglementările legale.

Protecția datelor și securitatea informațiilor sunt incluse în politica noastră corporativă.

 

3.      Controlorul

SMART SERVICES INTEGRATED este controlorul responsabil pentru procesarea datelor dumneavoastră; excepțiile sunt subliniate în prezenta notificare privind protecția datelor.

Datele noastre de contact sunt următoarele:

Soseaua Fundeni, nr. 227, Sector 2, Bucuresti, Romania

CUI: 28906919, J40/8942/2011

Telefon 0722 547 516

4.      Colectarea, prelucrarea și utilizarea datelor cu caracter personal

  • Categorii de date prelucrate

Sunt prelucrate următoarele categorii de date:

  • Date de comunicare (de exemplu, nume, telefon, e-mail, adresă, adresă IP)
  • Date contractuale principale (de exemplu, relații contractuale, dobânzi contractuale sau legate de produse)
  • Istoricul clientului
  • Contabilitate contract și date de plată
  • Date despre planificare și reglementare
  • Datele tranzacției
  • Furnizarea de informații (de la terți, de exemplu, instituții de creditare sau din registre publice)
  • Date personale permis de conducere si pasaport/carte de identitate

 

 

  • Principii

Datele cu caracter personal reprezintă toate informațiile referitoare la o persoană identificată sau identificabilă și includ, de exemplu, nume, adrese, numere de telefon, adrese de e-mail, date principale contractuale, contabilitatea contractului și date de plată, acestea fiind o expresie a identității unei persoane.

Colectăm, prelucrăm și utilizăm datele cu caracter personal (inclusiv adresele de IP) doar atunci când există o bază legală pentru aceasta sau v-ați dat acordul pentru prelucrarea sau utilizarea datelor cu caracter personal referitor la această chestiune, de exemplu, prin intermediul înregistrării.

 

  • Obiectivele prelucrării datelor și bazele legale

Noi și furnizorii de servicii angajați de noi prelucrăm datele cu caracter personal în următoarele scopuri:

  • Furnizarea acestor Oferte online    (Bază legală: interes justificat din partea noastră pentru marketing direct, în măsura în care acest lucru are loc în conformitate cu legislația privind protecția datelor și legea concurenței).
  • Furnizarea acestor Oferte online și executarea unui contract în condițiile noastre contractuale (Bază legală: executarea unui contract).
  • Furnizarea acestor Oferte online și executarea unui contract în condițiile noastre contractuale, inclusiv regularizare. Regularizarea poate include vânzarea creanțelor. (Baze legale: executarea unui contract și/sau interesul nostru justificat față de gestionarea eficientă a creanțelor referitor la vânzarea acestora).
  • Determinarea perturbărilor/deranjamentelor și din motive de securitate.                            (Baze legale: îndeplinirea obligațiilor legale în vederea asigurării securității datelor și interesul justificat față de soluționarea perturbărilor/deranjamentelor și securitatea ofertelor noastre).
  • Autopromovarea și promovarea de către ceilalți, precum și cercetare de piață și realizarea analizei în domeniul de aplicare permis legal      (Baze legale: interes justificat din partea noastră pentru marketing direct, în măsura în care acest lucru are loc în conformitate cu legislația privind protecția datelor și legea concurenței).
  • Sondaje pentru clienți sau despre produse efectuate prin poștă (Baze legale: interesul nostru justificat față de îmbunătățirea produselor / serviciilor).     Notă: În cazul în care însărcinăm un institut de cercetare de piață să desfășoare sondaje, acest institut va acționa doar în baza sarcinii primite și va respecta directivele noastre.
  • Sondaje de opinie pentru clienți sau despre produse efectuate prin e-mail și/sau telefon, în cazul în care v-ați exprimat în mod expres acordul în acest sens.     (Bază legală: acordul). Notă: În cazul în care însărcinăm un institut de cercetare de piață să desfășoare sondaje, acest institut va acționa doar în baza sarcinii primite și va respecta directivele noastre.
  • Trimiterea unui e-mail sau newsletter SMS/MMS, cu acordul destinatarului. (Bază legală: acordul).
  • Asigurarea și revendicarea drepturilor noastre. (Bază legală: interes justificat din partea noastră față de asigurarea și revendicarea drepturilor noastre).
    • Fișiere jurnal

De fiecare dată când utilizați internetul, browserul dumneavoastră transmite anumite informații pe care le stocăm în așa-numitele fișiere jurnal.

Salvăm fișierele jurnal doar pe o perioadă scurtă, pentru a determina perturbările și din motive de securitate (de exemplu, pentru a clarifica tentativele de atac) și apoi le ștergem. Fișierele jurnal ce trebuie gestionate ca dovezi sunt excluse de la regula ștergerii până la soluționarea completă a incidentului respectiv și pot fi transmite, în funcție de fiecare caz, autorităților de investigații.

Fișierele jurnal sunt utilizate și în scopuri de analiză (cu sau fără adresa IP completă). Vezi modulul Analiză web.

În fișierele jurnal sunt salvate în special următoarele informații:

  • Adresa IP (adresă protocol internet) a terminalului care este utilizat pentru accesarea Ofertelor online;
  • Adresa de internet a site-ului web de pe care a fost accesată Oferta online (așa-numitul URL de origine sau URL de direcționare);
  • Denumirea furnizorului serviciului utilizat pentru accesarea Ofertei online;
  • Denumirea fișierelor sau informațiilor accesate;
  • Data și ora, precum și durata de recuperare;
  • Cantitatea de date transferate;
  • Sistem de operare și informații despre browserul de internet utilizat, inclusiv add-on-uri instalate (de exemplu, Flash Player);
  • Cod stare http (de exemplu, „Solicitarea a reușit” sau „Fișierul nu a fost găsit”).

 

  • Copii

Această Ofertă online nu vizează copiii sub 16 ani.

 

  • Transferul de date
    • Transferul de date către alți controlori

Datele cu caracter personal sunt transmise către alți controlori în principal doar când este necesar pentru executarea unui contract, în cazul în care noi sau terța parte are un interes legitim față de transfer sau dacă v-ați dat acordul. Detalii despre bazele legale pot fi găsite în secțiunea Obiectivele procesării și bazele legale (articolul 4.3). Atunci când datele sunt transferate unor terțe părți în baza unui interes justificat, acest lucru este explicat în prezenta notificare privind protecția datelor.

În plus, datele pot fi transferate către alți controlori când suntem obligați să facem acest lucru conform reglementărilor legale sau ordinelor administrative sau juridice aplicabile.

 

  • Furnizorii de servicii (generale)

Am angajat furnizori externi de servicii pentru sarcini precum servicii de vânzări și marketing, gestionarea contractelor, a plăților, programare, găzduire de date și linii de asistență. Am ales cu grijă acești furnizori de servicii și îi evaluăm periodic, în special în ceea ce privește gestionarea și protecția eficientă a datelor salvate. Toți furnizorii de servicii sunt obligați să asigure confidențialitatea și să respecte prevederile legale.

 

  • Transferul către destinatari din afara SEE

De asemenea, putem transfera date cu caracter personal către destinatari aflați în afara SEE, în așa-numitele țări terțe. În astfel de cazuri, înainte de transfer ne asigurăm că destinatarul datelor asigură un nivel adecvat de protecție a datelor (de exemplu, ca urmare a unei decizii privind caracterul adecvat a Comisiei Europene privind respectiva țară sau a acordului cu destinatarul bazat pe așa-numitele clauze model UE) sau că v-ați dat acordul pentru transfer.

Aveți dreptul să primiți o prezentare generală a destinatarilor din terțe țări și o copie a prevederilor specifice agreate ce asigură un nivel adecvat de protecție a datelor. Folosiți în acest sens declarațiile de la secțiunea Contact.

 

  • Durata stocării, perioade de retenție

În principal, vă stocăm datele atât cât este necesar pentru a furniza Ofertele noastre online și serviciile asociate atât timp cât avem un interes justificat în stocarea acestora (de exemplu, este posibil să avem în continuare un interes justificat în marketingul prin poștă la executarea unui contract). În toate celelalte cazuri vă ștergem datele cu caracter personal, cu excepția celor pe care trebuie să le stocăm pentru îndeplinirea obligațiilor legale (de exemplu, suntem obligați să punem la dispoziție documente precum contracte și facturi pe o anumită perioadă de timp, ca urmare a perioadelor de retenție conform codului fiscal și comercial).

 

5.      Utilizarea cookie-urilor

  • Date generale

Cookie-urile sunt fișiere text mici salvate pe computerul dumneavoastră atunci când vizitați o Ofertă online. Dacă accesați această Ofertă online altă dată, browserul dumneavoastră transmite conținutul cookie-urilor către ofertantul respectiv și permite astfel reidentificarea terminalului. Citirea cookie-urilor ne permite să ne configurăm în mod optim Ofertele online pentru dumneavoastră și vă facilitează utilizarea acestora.

 

  • Dezactivarea și ștergerea cookie-urilor

Când vizitați paginile noastre de internet veți fi întrebat într-o fereastră popup dacă sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor de pe pagina noastră sau doriți să le dezactivați din setări.

Dacă decideți să blocați cookie-urile, browserul dumneavoastră are o opțiune de blocare. Acest cookie are exclusiv rolul de a aloca obiecția dumneavoastră. Dezactivarea cookie-urilor poate dezactiva funcții individuale ale paginilor noastre de internet. Rețineți că, din motive tehnice, un cookie de blocare poate fi setat doar pentru browserul care a fost utilizat pentru setarea acestuia. Dacă ștergeți cookie-urile sau folosiți un alt browser sau un alt terminal trebuie să le blocați din nou.

Preferințele nu se aplică în cazul cookie-urilor care sunt setate în timpul vizitelor dumneavoastră pe paginile de internet ale terților de către alți furnizori.

Browserul dumneavoastră vă permite în orice moment ștergerea tuturor cookie-urilor. Pentru aceasta, consultați funcțiile de asistență ale browserului dumneavoastră. Totuși, acest lucru poate cauza indisponibilizarea unor funcții individuale.

În plus, puteți gestiona și dezactiva cookie-urile terților pe următoarea pagină web:

http://www.youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices.

Întrucât nu operăm acest site web, nu suntem responsabili și nu putem influența conținutul și disponibilitatea.

 

  • Prezentarea generală a cookie-urilor folosite de noi

În această secțiune puteți găsi o prezentare generală a cookie-urilor folosite de noi.

 

  • Cookie-uri absolut necesare

Anumite cookie-uri sunt necesare pentru a putea furniza în siguranță Ofertele noastre online. Această categorie include, de exemplu:

  • Cookie-uri care identifică sau autentifică utilizatorii noștri;
  • Cookie-uri care salvează temporar anumite informații introduse de utilizator;
  • Cookie-uri care stochează anumite preferințe ale utilizatorului (de exemplu, căutări sau setări de limbă);
  • Cookie-uri care stochează datele pentru a asigura redarea neobstrucționată de conținut video sau audio.

 

  • Cookie-uri analitice

Folosim cookie-urile analitice pentru a înregistra comportamentul de utilizare (de exemplu, bannere publicitare accesate, căutări efectuate) al utilizatorilor noștri și a îl evalua din punct de vedere statistic.

 

  • Cookie-uri de publicitate

Folosim, de asemenea, cookie-uri în scopuri publicitare. Profilele de comportament de utilizare create cu ajutorul unor astfel de cookie-uri (de exemplu, bannere publicitare accesate, subpagini vizitate, căutări efectuate) sunt utilizate de noi pentru a vă afișa reclame sau oferte personalizate conform intereselor dumneavoastră („publicitate bazată pe interese”).

 

  • Cookie-uri de conversie

Partenerii noștri de reperare a conversiilor setează un cookie pe computerul dumneavoastră („cookie de conversie”) în cazul în care ați ajuns la site-ul nostru web printr-o reclamă a partenerului respectiv. Aceste cookie-uri expiră în general după 30 de zile. Dacă vizitați anumite pagini pe care le găzduim și cookie-ul încă nu a expirat, noi și partenerul de urmărire a conversiilor respectiv putem vedea că un anumit utilizator a accesat reclama și a fost direcționat către pagina noastră. Informațiile colectate prin cookie-ul de conversie sunt utilizate pentru a crea statistici de conversie și a determina numărul total de utilizatori care au accesat reclama respectivă și au fost direcționați către o pagină dotată cu o etichetă de urmărire a conversiilor.

 

  • Cookie-uri de reperare în asociere cu pluginuri sociale

Anumite pagini ale Ofertelor noastre online integrează conținut și servicii de la alți furnizori (de exemplu, Facebook, Twitter), care pot utiliza, la rândul lor, cookie-uri și componente active. SMART SERVICES INTEGRATED SRL nu poate influența prelucrarea datelor cu caracter personal efectuată de acești furnizori. Aflați mai multe detalii despre pluginuri sociale în secțiunea Pluginuri sociale.

 

6.      Analiză web

Avem nevoie de informații statistice despre utilizarea Ofertelor noastre online pentru a le concepe astfel încât să fie mai ușor de utilizat, pentru a efectua măsurători de anvergură și cercetare de piață.

În acest sens, folosim instrumentele de analiză web descrise în această secțiune.

Profilurile de utilizare create de aceste instrumente folosind cookie-urile analitice sau analizând fișierele jurnal nu conțin date cu caracter personal. Instrumentele fie nu utilizează deloc adresele IP, fie le restrâng imediat la colectarea datelor.

Instrumentele oferă date prelucrate doar pentru procesatorii ce se supun directivelor noastre și nu în scopuri proprii.

Mai jos puteți găsi informații despre ce oferă fiecare instrument și cum puteți refuza colectarea și prelucrarea datelor prin respectivul instrument.

Rețineți că în ceea ce privește instrumentele care folosesc cookie-uri de blocare, funcția de blocare afectează un dispozitiv sau un browser și este astfel valabilă pentru terminalul sau browserul utilizat la momentul respectiv. În cazul în care folosiți mai multe terminale sau browsere, trebuie să efectuați blocarea pe fiecare dispozitiv și fiecare browser.

În rest, puteți evita în general formarea de profiluri de utilizare dezactivând utilizarea cookie-urilor; pentru aceasta, consultați secțiunea Dezactivarea și ștergerea cookie-urilor.

 

  • Google Analytics

Google Analytics este furnizat de Google Inc., 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, SUA („Google”). Folosim Google Analytics cu funcția suplimentară oferită de Google pentru anonimizarea adreselor IP. În acest timp, Google prescurtează deja IP-urile în interiorul UE în majoritatea cazurilor, dar face acest lucru doar în cazuri excepționale în Statele Unite, iar în ambele regiuni salvează doar forma scurtă a adreselor IP.

Puteți refuza colectarea sau prelucrarea datelor dumneavoastră folosind următorul link pentru a descărca și instala un plugin în browser: http://tools.google.com/dlpage/gaoptout?hl=en

 

7.      Pluginuri sociale

În Ofertele noastre online folosim așa-numitele pluginuri sociale de la diferite rețele de socializare; acestea sunt descrise individual în această secțiune.

În timpul utilizării pluginurilor, browserul dumneavoastră stabilește o conexiune directă cu serverele respectivei rețele de socializare. În acest mod, furnizorul respectiv primește informații pe care browserul dumneavoastră le-a accesat de pe site-ul Ofertelor noastre online, chiar dacă nu aveți un cont de utilizator la acest furnizor sau nu sunteți conectat în cont în momentul respectiv. Fișierele jurnal (inclusiv adresele IP) sunt, în acest caz, transmise direct de către browserul dumneavoastră către furnizorul respectiv și pot fi stocate acolo. Furnizorul sau serverele sale pot fi situate în afara UE sau SEE (de exemplu, în Statele Unite).

Pluginurile sunt extensii individuale asigurate de furnizorii rețelelor de socializare. Din acest motiv, nu putem influența anvergura datelor colectate și stocate de acestea.

Puteți găsi obiectivul și anvergura colectării, prelucrării și utilizării continue a datelor de către rețeaua de socializare, precum și drepturile dumneavoastră și opțiunile de setare pentru protejarea vieții private consultând notificările privind protecția datelor ale respectivei rețele de socializare.

În cazul în care nu doriți ca furnizorii de rețele de socializare să primească și, dacă este cazul, să stocheze sau utilizeze datele, nu trebuie să folosiți respectivele pluginuri.

Prin folosirea așa-numitei soluții cu două clicuri (furnizate de Heise Medien GmbH & Co. KG) vă protejăm împotriva înregistrării și procesării implicite a vizitei dumneavoastră pe paginile noastre web de către furnizorii de rețele de socializare. La folosirea unei pagini de internet a noastre, ce conține astfel de pluginuri, aceste sunt inițial dezactivate. Pluginurile vor fi activate doar când faceți clic pe butonul furnizat.

 

  • Pluginurile Facebook

Facebook este operată la www.facebook.com de către Facebook Inc., 1601 S. California Ave, Palo Alto, CA 94304, SUA și la www.facebook.de de către Facebook Ireland Limited, Hanover Reach, 5-7 Hanover Quay, Dublin 2, Irlanda („Facebook”). Puteți găsi o prezentare generală a pluginurilor Facebook și aspectul lor aici: http://developers.facebook.com/plugins; găsiți informații despre protecția datelor la Facebook aici: http://www.facebook.com/policy.php.

 

  • Pluginurile Google+

Google+ este operată de Google Inc., 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, SUA („Google”). Puteți găsi o prezentare generală a pluginurilor Google și aspectul lor aici: https://developers.google.com/+/plugins; găsiți informații despre protecția datelor la Google+ aici: http://www.google.com/intl/de/+/policy/+1button.html.

  • Pluginurile Twitter

Twitter este operată de Twitter Inc., 1355 Market St, Suite 900, San Francisco, CA 94103, SUA („Twitter”). Puteți găsi o prezentare generală a pluginurilor Twitter și aspectul lor aici: https://twitter.com/about/resources/buttons; găsiți informații despre protecția datelor la Twitter aici: https://twitter.com/privacy.

  • Pluginurile Instagram

Instagram este operată de Instagram LLC., 1601 Willow Road, Menlo Park, CA 94025, SUA („Instagram”). Puteți găsi o prezentare generală a pluginurilor Instagram și aspectul lor aici: http://blog.instagram.com/post/36222022872/introducing-instagram-badges; găsiți informații despre protecția datelor la Instagram aici: https://help.instagram.com/155833707900388/.

 

8.      Link-uri externe

Ofertele noastre online pot include link-uri către pagini de internet ale terților – furnizori care nu sunt asociați cu noi. După ce accesați link-ul, nu avem nicio influență asupra colectării, prelucrării și utilizării datelor cu caracter personal transmise prin accesarea link-ului către partea terță (precum adresa IP sau URL-ul site-ului unde se află link-ul), întrucât nu putem, bineînțeles, monitoriza comportamentul terților. Nu ne asumăm nicio responsabilitate pentru prelucrarea unor astfel de date cu caracter personal de către terți.

9.      Securitate

Angajații noștri și companiile care furnizează servicii în numele nostru au obligația asigurării confidențialității și respectării legislației aplicabile privind protecția datelor.

Luăm toate măsurile tehnice și organizatorice necesare pentru asigurarea unui nivel de securitate adecvat și protejarea datelor dumneavoastră administrate de noi, în special împotriva riscurilor de distrugere, manipulare, pierdere, modificare ilegală sau neintenționată sau divulgare sau acces neautorizat/ă. Măsurile de securitate sunt îmbunătățite constant, în linie cu progresul tehnologic.

10.  Drepturile utilizatorilor

Pentru exercitarea drepturilor dumneavoastră, vă rugăm să folosiți detaliile furnizate în secțiunea Contact. În acest caz, asigurați-că că există posibilitatea identificării clare a persoanei.

Dreptul la informare și acces:

Aveți dreptul de a obține confirmarea noastră privind prelucrarea sau neprelucrarea datelor cu caracter personal și, dacă da, accesul la aceste date.

Dreptul la corectare și ștergere:

Aveți dreptul la rectificarea datelor dumneavoastră cu caracter personal incorecte, fără întârziere nejustificată. Având în vedere scopul prelucrării, aveți dreptul la completarea datelor cu caracter personal incomplete, inclusiv prin furnizarea unei declarații suplimentare.

Acest lucru nu este valabil pentru datele necesare pentru facturare și contabilitate sau care sunt supuse perioadei legale de retenție. Dacă accesul la astfel de date nu este necesar, prelucrarea acestora este restricționată (vezi mai jos).

Restricționarea prelucrării:

Aveți dreptul de a solicita – cu condiția să fie îndeplinite cerințele legale – restricționarea prelucrării datelor dumneavoastră.

Refuzarea prelucrării datelor:

Aveți dreptul de refuza în orice moment prelucrarea datelor de către noi. Nu vom mai prelucra datele cu caracter personal, decât dacă dovedim respectarea cerințelor legale de a furniza motive demonstrabile pentru continuarea prelucrării, dincolo de interesele, drepturile și libertățile dumneavoastră sau pentru stabilirea, exercitarea sau apărarea acțiunilor în justiție.

Refuzarea marketingului direct:

În plus, puteți refuza în orice moment prelucrarea datelor cu caracter personal în scopuri de marketing direct. Vă rugăm să aveți în vedere faptul că, din motive organizaționale, este posibil să existe o suprapunere între refuzul dumneavoastră și utilizarea datelor respective în vederea desfășurării campaniei aflate deja în curs.

Refuzul prelucrării datelor pe baza legală a „interesului justificat”:

În plus, aveți dreptul de a refuza în orice moment prelucrarea datelor cu caracter personal, cu condiția să fie aplicabilă baza legală a interesului justificat. În acest caz, vom înceta prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal, cu excepția cazului în care putem demonstra motive legitime convingătoare, conform cerințelor legale, pentru prelucrare, care prevalează asupra drepturilor dumneavoastră.

Retragerea acordului:

Dacă v-ați dat acordul pentru prelucrarea datelor, aveți dreptul de a vă retrage acordul, cu efect imediat. Legalitatea prelucrării datelor înainte de revocarea acordului rămâne nemodificată.

  • Portabilitatea datelor:

Aveți dreptul de a primi datele pe care ni le-ați furnizat într-un format comun, structurat, ce poate fi citit de un software – dacă este posibil din punct de vedere tehnic – pentru solicitarea transferului datelor respective către un terț.

  • Dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere:

Aveți dreptul de a depune o plângere la o autoritate de supraveghere. Puteți apela la autoritatea de supraveghere cu competență la domiciliul dumneavoastră sau în țara dumneavoastră sau la autoritatea de supraveghere responsabilă în cazul nostru. Vezi mai jos:

Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal

B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30

Sector 1, cod postal 010336

Bucuresti, Romania

Telefon: +40.318.059.211; +40.318.059.212

Fax: +40.318.059.220

E-mail: anspdcp@dataprotection.ro

Web: www.dataprotection.ro

 

11.  Modificări la Notificarea privind protecția datelor

Ne rezervăm dreptul de modificare a măsurilor noastre de securitate și protecția datelor, dacă acest lucru este necesar ca urmare a progresului tehnic. În astfel de cazuri, vom modifica în mod corespunzător Notificarea privind protecția datelor. Așadar, vă rugăm să urmăriți versiunea actuală a Notificării privind protecția datelor, întrucât pot exista modificări.

12.  Contact

Dacă doriți să ne contactați, ne puteți găsi la adresa prezentată în secțiunea „Controlorul”.

Pentru exercitarea drepturilor și pentru sugestii și plângeri referitoare la prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal, precum și pentru retragerea acordului, vă recomandăm să contactați comisarul nostru pentru protecția datelor din cadrul companiei:

Alexandra Grigoras

Telefon – 0764 638 122

contact@evogo.ro

13: Data intrarii in vigoare:

25.05.2018

  Termeni si conditii generale

Firma EvoGo va pune la dispozitie o gama variata si diversificata de autoturisme care pot fi inchiriate pe diferite perioade de timp. Inchirierea unei masini se face in primul rand prin completarea formularului de inchiriere disponibil pe siteul nostru. In formularul de inchiriere veti specifica perioada de inchiriere, locul de livrare si predare a masinii, marca si modelul masinii, adresa de mail valida si un numar de telefon corect. In cel mai scurt timp, dupa completarea formualrului, veți fi contactat de un agent și veți stabili detaliile, care vor fi baza unui ulterior contract de inchiriere.
In contractul de inchiriere va fi specificat pretul de inchiriere care va include asigurarea RCA, taxa de drum, rovigneta, schimbarea anvelopelor in functie de sezon, inlocuirea masinii in caz de avarie, asistenta rutiera si tehnica 24/24 In cazul in care masina suporta anumite reparatii iar firma EvoGo considera ca aceste defectiuni s-au datorat clientului, atunci acesta va suporta costul interventiei. Cei care achizitioneaza și asigurare Casco pentru întreaga perioada vor fi protejati.
Pretul pentru inchirierea unei masini este stabilit in Euro si va fi platit integral iin RON, n ziua inchirierii masinii, tinandu-se cont de cursul BNR din ziua respectiva. Daca inchirierea se face pe termen lung, atunci se va stabili o rata lunara care nu va suporta fluctuatii sau modificari pe durata inchirierii. Daca veti opta pentru plata inchirierii masinii prin intermediul cardului de debit, atunci plata va fi efectuata in LEI la cursul BNR stabilit de emitatorul cardului. Pretul nu va include taxe suplimentare in afara celor stabilite in contract.
De asemenea, clientul poate prelungi durata perioadei de inchiriere, fiind necesar acordul scris al firmei de inchiriere. O intarziere a predarii masini la timp fara anuntarea firmei de inchiriere poate aduce cu sine repercursiuni impotriva clientului. În momentul în care clientul nu are acordul asupra prelungirii termenului de inchiriere, atunci firma de inchiriere poate stabili un tarif diferit pentru zilele de intarziere. Totodata EvoGo poate depune plângere penala pentru incalcarea contractului și tentativa de furt.
De asemenea, la momentul livrarii autoturismului, se solicita o garantie, ce se va recupera in momentul returnarii masinii. In cazul in care masina nu va fi returnata in bune conditii , atunci EvoGo isi rezerva dreptul de a folosi garantia pentru a repara daunele aduse de client masinii pe perioada inchirierii.
Cand doriti sa inchiriati o masina, consemnati ca sunteti de acord cu termenii si conditiile firmei de inchiriere EvoGo. Completand si rezervand o masina de pe site-ul nostru, confirmati ca ati citit si ati fost de acord cu conditiile stipulate de catre noi.
Trebuie sa stiti ca varsta minima pentru inchirierea unei masini este de 21 de ani, iar permisul trebuie sa aiba o vechime de minim 1 an.
Pentru a inchiria o masina din flota noastra, trebuie sa dispuneti de urmatoarele documente:
• Actul de identitate/ pasaportul in original – nu sunt acceptate copii
• Permisul de conducere, roman sau strain, in original – nu este acceptata copie
Permisul de conducere detinut de client trebuie sa corespunda categoriei de autoturism care urmeaza sa fie condus de client.
De asemenea, daca doriti, se poate opta si pentru sofer aditional, conditiile contractuale pentru aceasta optiune ramanand neschimbate.
Livrarea masinii de inchiriat se va face conform datelor stabilite in contract. Locatiile de livrare a masinii de inchiriat pot fi:
• Aeroportul Otopeni
• Sediul EvoGo
• O locatie indicata de client si stabilita in prealabil cu agenții nostri
In urma intalnirii clientului cu agentul nostru, se va semna contractul de inchiriere, se va plati pretul de inchiriere si depozitul (garantia), iar clientul va intra in posesia autoturismului inchiriat.
In momentul in care autoturismul este predat clientului, acesta va avea o copie a certificatului de inmatriculare, asigurarea RCA si toate celelalte dotari corespunzatoare (trusa medicala, cric, etc). De asemeneam autoturismul va fi in stare perfecta de functionare, neavand defectiuni tehnice. Autoturismul va corespunde atat din punct de vedere estetic, cat si tehnic, contractului de inchiriere.
In momentul predarii autoturismului, clientul trebuie sa verifice si sa se asigure ca autoturismul corespunde termenilor contractuali si este dotat cu ce se sepcifica in contract. In cazul unei neconcordante, clientul va trebui sa anunte agentul si sa mentioneze aceste neconcordante in contract. In caz contrar, daca defectiunile sunt descoperite de client pe parcurs, acestea nu vor fi luate in considerare intrucat, se considera ca daca ati verificat autoturismul la preluarea acestuia si defectiunile nu au fost mentionate, autoturismul este in conformitate cu contractul semnat.
Returnarea autoturismului se face la ora si in ziua stabilita cu agentul de inchiriere. Autoturismul trebuie predat in stare buna, si cu rezervorul plin.
Clientul poate solicita unele dotari suplimentare pentru masina, si anume: scaun copil , sistem GPS, lanturi auto, portbagaj portabil. Pentru aceste dotari suplimentare se percep anumite taxe, in functie de specificul acestora.
Daca doriti sa iesiti cu autoturismul inchiriat în afara teritoriului Romaniei, atunci veti avea nevoie de anumite aprobari speciale de la firma de inchiriere, iar acest lucru va presupune si costuri supliementare. Clientul trebuie sa fie informat ca nu are voie sa paraseasca tara cu autoturismul inchiriat si orice incercare de a parasi teritoriul tarii fara aprobarea firmei de inchriat poate fi considerata furt si va fi raportat organelor de Politie.
In cazul unui accident, trebuie sa declarati accidentul la Politie, indiferent daca sunteti victima, vinovat, implicat. Declaratia de la Politie este obligatorie pentru a stabili cine va suporta costurile de reparatie ale masinii. Daca accidentul este cauzat de client, atunci reparatia va fi suportata de catre acesta. Si in cazul in care se constata ca clientul a consumat alcool sau alte pastile ce au dus la tulburari, sau ca masina a fost condusa de un alt sofer, clientul este cel care va suporta costurile reparatiei.
Daca veti incalca regulile de circulatie, sunteti de asemenea responsabil pentru amenzile care vor veni pe adresa firmei, acesta fiind trimise clientului care are obligatia de a le plati.
Inchirierea pe termen lung te va scuti de urmatoarele obligatii :obtinerea leasingului, taxe, asigurari, reparatii, intretinere, iar plata pentru acest serviciu va consta intr-o rata lunara.
Pentru autoturismul inchiriat exista anumite reguli, si anume:
1. Clientul va avea grija sa aliemnteze masina cu tipul de combustibil specific modelului si marcii acesteia
2. Clientul nu are voie sa efectueze reparatii asupra masinii inchiriate
3. Clientul nu are voie sa vanda sau sa intraineze masina inchiriata
4. Clientul nu va depasi numarul de pasageri permis legal in masina inchiriata
5. Clientul trebuie sa predea firmei de inchiriere, in cazul unui furt, documentele autoturismului, cheile acestuia si raportul emis de autorități.
6. Clientul nu va folosi masina pentru transportul de persoane in vederea obtinerii unor venituri, transportul de substante toxice, in concursuri, etc.
7. Clientul nu va aduce pagube de nici un fel autoturimului
8. Clientul nu va folosi autoturismul în afara drumurilor publice