Pentru a închiria o mașină pe termen lung de la EvoGo, veți avea nevoie de urmatoarele acte:
* Persoanele juridice: certificat înregistrare, datele societații, act identitate șofer (carte de identitate / pașaport), permis de conducere șofer;
* Persoanele fizice: act de identitate (carte de identitate / pașaport), permis de conducere;
Puteți furniza copii sau fotografii ale acestor documente prin e-mail la adresa contact@evogo.ro. De asemenea, este important să aveți actele originale la încheierea contractului de închiriere.
Nu trebuie să vă faceți griji! Situațiile neprevăzute pot interveni și la șoferii cu experiență. Dacă întâmpinați orice problemă tehnică sau mecanică la mașină sau sunteți implicat într-un accident, vă rugăm să sunați imediat la numărul de contact al companiei noastre, și anume +40 735 860 800. Păstrați-vă calmul, deoarece echipa noastră va interveni rapid pentru a rezolva problema.
Puteți ridica mașina fara cost suplimentar la orice adresă din București sau în locațiile disponibile, pe care le găsiți pe site-ul nostru web. Dacă doriți livrarea la o altă locație, vă rugăm să rețineți că va fi aplicată o taxă suplimentară, iar detaliile acesteia vă vor fi comunicate în momentul rezervării mașinii.
Pentru a prelungi perioada de închiriere a mașinii, vă rugăm să trimiteți un e-mail la contact@evogo.ro sau să contactați serviciul nostru EvoGo Suport Clienți la numărul +40 735 860 800, care este disponibil non-stop.
Exact, prețul afișat este prețul final pe care îl veți plăti! Acesta acoperă numărul de kilometri pentru care ați optat, asigurările, rovinieta, asistența rutieră 24/7 pe teritoriul României, service-ul auto pentru întreținere și reparații neprogramate (defecțiuni), anvelopele de vară/iarnă, mașina de schimb în cazul în care mașina dumneavoastră trebuie să rămână în service pentru mai mult de 24 de ore, șoferii adiționali și serviciul dedicat EvoGo Suport Clienți cu asistență online și telefonică non-stop.
Potrivit contractului de închiriere, aveți opțiunea de a adăuga 1 șofer adițional fără a plăti o taxă suplimentară. Cu toate acestea, vă rugăm să ne furnizați copii ale permiselului de conducere și actului de identitate (scarte de identitate sau pașaport) ale șoferului adițional care va utiliza mașina. De asemenea, este important să aveți actele originale la încheierea contractului de închiriere.
Pentru a călători în alte țări cu mașina închiriată, vă rugăm să ne anunțați în prealabil prin e-mail la adresa contact@evogo.ro sau contactând serviciul nostru EvoGo Suport Clienți la numărul +40 735 860 800. Vă vom furniza procuri și asigurările necesare pentru această călătorie. Nu este permisa și nu suntem asigurati pentru calatoria în urmatoarele țări: Bulgaria, Grecia, Republica Moldova, Serbia, Turcia, Ucraina.
Abonamentul este încheiat pentru o mașină specifică, o perioadă și un număr specific de kilometri. Dacă doriți să schimbați mașina, puteți face acest lucru prin încheierea anticipată a abonamentului aflat în desfășurare și începerea unuia nou pentru mașina, perioada și numărul de kilometri dorit. Pentru a iniția acest proces, trimiteți un e-mail la adresa contact@evogo.ro cu următoarele informații: link-ul mașinii dorite din flota noastră și perioada pentru care doriți închirierea.
Echipa noastră de suport clienți EvoGo vă va contacta pentru a confirma disponibilitatea mașinii selectate, informațiile financiare legate de noua închiriere pe termen lung, eventualele diferențe de plată pentru abonamentul vechi (dacă este cazul) și data posibilă pentru schimb. Predarea mașinii vechi și preluarea celei noi se vor face în același moment. Noua mașină poate fi închiriată pentru o perioadă minimă de 1 lună.
Deoarece închirierea este pe termen lung și include condiții speciale privind prețul și serviciile, perioada minimă de închiriere (1 lună) nu permite schimbarea mașinii decât la expirarea acestei perioade.
Desigur! Kilometrii neutilizați pot fi transferați către lunile următoare din perioada de închiriere. Ce contează este numărul total de kilometri parcurși pe întreaga perioadă a închirierii.
Este important de menționat că kilometrii nu pot fi transferați către alte abonamente, indiferent dacă este vorba de prelungirea sau modificarea unui abonament existent și nici catre altă mașină în cazul în care aveți închiriate 2 sau mai multe autoturisme.
Totodată dacă se depașește cu mai mult de 50% numarul de kilometrii trecuți în contract, se vor factura lunar kilometrii suplimentari.
Nicio problemă! Veți primi o factură separată pentru kilometrii suplimentari. Kilometrii care depășesc acest prag vor fi taxați cu 0,12 euro/km (TVA nu este inclus). Este o modalitate simplă și corectă de a gestiona costurile suplimentare pentru distanțele parcuse în plus.
Da, pentru a prelua mașina închiriată, trebuie să o faceți personal sau, în cazul unui vehicul dintr-un grup de vehicule, poate fi preluată de cel mai frecvent șofer. Vă rugăm să aveți la dumneavoastră actul de identitate utilizat la momentul rezervării, precum și un permis de conducere valid pentru a putea fi identificați.
EvoGo vă oferă flexibilitate. De aceea, putem oferi serviciul de livrare-preluare direct la adresa dorită, gratuit pentru locațiile în care activăm (București, Ilfov, Otopeni). În cazul în care doriți livrarea în altă locație, vă rugăm să contactați EvoGo Serviciu Clienți fie prin e-mail la contact@evogo.ro, fie la numărul de telefon +40 735 860 800. Asigurați-vă că aveți actul de identitate și permisul de conducere pregătit pentru identificare.
Vă rugăm să nu uitați să returnați vehiculul cu rezervorul plin de combustibil, într-o stare nedeteriorată, cu toate cheile, componentele și documentele asociate. Este important să asigurați o returnare în condiții bune, astfel încât mașina să poată fi utilizată în continuare fără probleme.
Vom depune toate eforturile pentru a vă furniza exact mașina pe care ați selectat-o. Cu toate acestea, în cazul în care acest lucru nu este posibil, veți primi o mașină similară, cu mici diferențe, în principal legate de culoare.
În formă excelentă și foarte tinere! Flota noastră este compusă din mașini la fel de bune și tinere ca noi. Majoritatea mașinilor au mai puțin de 3 ani și au rulat mai puțin de 100.000 de kilometri.
Vă rugăm să ne contactați, fie în scris la adresa contact@evogo.ro, fie telefonic la numărul +40 735 860 800, pentru a programa inspecția periodică sau pentru a efectua schimbarea anvelopelor. Asigurați-vă că există un interval de cel puțin 10 zile lucrătoare între momentul notificării și programarea efectivă.
Dacă, din motive obiective, mașina va trebui să fie imobilizată pentru mai mult de 24 de ore, veți primi un alt autoturism în mod gratuit. Nu putem garanta că acesta va fi din aceeași clasă cu mașina dvs. De asemenea, ne rezervăm dreptul de a vă contacta pentru programarea acestor servicii în cazul în care nu solicitați în mod activ inspecția periodică sau schimbarea anvelopelor.
Siguranța dumneavoastră este prioritatea noastră!
Doriți să renunțați? Nimic mai simplu! Acesta este unul dintre aspectele distinctive ale abonamentului EvoGo, care oferă o flexibilitate unică. După ce ați închiriat mașina pentru o perioadă minimă de 2 luni, puteți anula contractul în orice moment. Tot ce trebuie să faceți este să ne trimiteți un e-mail la contact@evogo.ro, asigurându-vă că notificați cu cel puțin 10 zile lucrătoare înainte de data de încetare. Costul efectiv al închirierii va fi recalculat în funcție de perioada utilizată efectiv. Nu exista taxa pentru returnare anticipata în cazul în care autoturismul a fost folosit mai mult de 75% din perioada aleasa conform contractului.
Avantajele alegerii unei astfel de oferte sunt nenumarate. Daca optezi pentru un astfel de serviciu, in timp vei economisi bani si timp pentru a te concentra pe dezvoltarea afacerii personale.
Abonamentul auto EvoGo este potrivit pentru persoanele fizice, juridice și PFA-uri, reprezentând o opțiune flexibilă de închiriere pe termen lung. Cu un contract simplu și clar, fără bilete la ordin sau avans, vă puteți bucura de avantajele noastre:
Plata unei chirii lunare (abonament) doar pentru perioada în care utilizați mașina, fără obligații finale de plată sau valori reziduale.
Optimizarea managementului flotelor auto: puteți configura individual perioada de utilizare și clasa mașinii pentru fiecare automobil din flota dumneavoastră.
Posibilitatea de a schimba autoturismul pe perioada abonamentului cu un alt model dintr-o altă clasă.
Aceste avantaje fac din EvoGo o soluție ideală pentru proiecte pe termen mediu și o alegere înțeleaptă pentru eficiența și economiile dumneavoastră.
Cu EvoGo, veți beneficia de rate lunare fixe pe toată durata contractului de închiriere. Aceste rate includ toate taxele și costurile asociate. De asemenea, ele acoperă impozitele anuale, asigurările, rovinieta și alte taxe conexate, astfel încât să nu aveți surprize neplăcute în bugetul dvs.
Ne preocupăm de experiența dumneavoastră. Dacă mașina închiriată întâmpină probleme tehnice pe parcursul perioadei de închiriere, vă punem la dispoziție un alt autoturism, fără costuri suplimentare. Acest serviciu vă asigură mobilitatea în tot acest timp, indiferent de situația mașinii aflate în reparații.
Pentru a vă oferi mai multă flexibilitate financiară, vă oferim autoturismele fără avans. Se achita doar factura lunara cu cost fix pe toata durata contractului. Nu trebuie să vă faceți griji cu privire la creșterea tarifelor sau taxe adiționale neașteptate.